ی میں ایک عیاش اور بدکرداربادشاه ابو سعیدمظفر شاه اربل نےعوام کی نظروں میں مقبولیت حاصل کرنےکےلئےمنقعدکی*علامه ذهبی فرماتےهیں "وه هرسال مجلس میلادکی تقریب کی آرائش وزیبائش پرتین لاکھ روپے خرچ کرتاتھا"چناچه علامه جلال الدین سیوطی فرماتےهیں""سب سےپهلاشحض جس نےمجلس میلادکوایجادکیاابن المظفرابوسعیدهے جوبڑےبادشاهوں میں تھا"(حسن المقصدفی عمل المولد)
*حقیقت_میلاد*
<میسج3>
(میلادکےبارےمیں بریلوی علماءکے متضادا قوال)
*عیدمیلادمباح <جائز> ہے (الامن والعلی،باب2ص263، احمدرضاخان) *عیدمیلادسنت_الہیہ ہے.
(جاءالحق.حصہ1.ص191.احمدیارخان)
انوار_ساطعہنور نمبر4.ص550پر م.عبدالسمیع انصاری نےاسکوواجب لکھاہے *شاہ تراب الحق قادری کےنزدیک مستحب ہے (عیدمیلادالنبی کی شرعی حیثیت.ص1)
*مفتی عبدالقیومھزاروی کےنزدیک یہ عیدمیلاد'بدعت_حسنہ'ہے.
(عقائدومسائل ص75
*حقیقت_میلاد*
[میسج#4]
ھماری فقہ کی کتابوں میں1باب ہے'باب العیدین'1عیدہےرمضان والی دوسری عیدہےقربانی والی.
دونوں عیدوں میں 2رکعتیں واجب ہیں. اب:ان میلادی مولویوں سےپوچھیئےگا. کہ جو12ربیع الاول کوتم نےعیدمنانی ہے اس عیدکی نمازکی رکعتیں ھیں؟. ذرا اس سوال کا جواب ھمیں فقہ کے کتابوں سےحل کرکے دیدو.
*حقیقت_میلاد*
(میسج#5)
آپ صہ کی ولادت کی تاریخ کےمتعلق چند اقوال:
¤حافظ ابن_عبدالبر،علامہ واقدی کےنزدیک آپ صہ کی ولادت با سعادت2ربیع الاول کوھوئی.
¤امام حمید،ابن_حزم، مالک،یونس بن یزیدامام زھری،محمدبن جبیر،حافظ کبیر، محمدبن موسی،حافظ ابوالخطاب بند حیہ جس نےمیلادالنبی کےموضوع پرسب سے پہلی کتاب لکھی.ان کےنزیک آپکی ولادت8ربیع الاول کادن ھے.
(جاری)
*حقیقت_میلاد*
(میسج#6)
¤حافظ اب_عساکر رحہ نےابوجعفرالباقر رحہ سے،اورمجاھدرحہ نےشعبی رحہ سے10ربیع الاول کاقول نقل کیاہے.
¤ابن_اسحاق،ابن_ ابی شیبہ،عفان-عیذبن مینا،جابررحمہ،اورابن عباس رضہ کےقول کےمطابق آپکی تاریخ_ولادت 12ربیع الاول ہے.
¤مصرکے مشہورماھر_فلکیات محمودپاشا نےبڑےوزنی دلائل سےاس بات کو ثابت کیاھےکہ آپکی تاریخ_ولادت9ربیع الاول کادن بنتاہے.
¤.ماخوذمختصرا (سیرۃالنبیابن_کثیرج 1، ص 143)
*حقیقت_میلاد*
(میسج#7)
عیدمیلاد کاتذکرہ کرتےھوئے شیخ اسماعیل لکھتے ھیں کہ <قال السخاوی لم یفعلہ احدمن القرون الثلاثۃ> یعنی:تینوں زمانوں میں(صحابہ،تابعین وتبع تابعین کےدور میں) کسی نےبھی(عید میلادالنبی) اسکو نہیں کیا.
(روح البیان ج 9، ص 56)
(جاری)
*حقیقت_میلاد*
(میسج#8)
<وقدسئل شیخ الاسلام حافظ العصر ابوا لفضل احمدبن حجرعن عمل المولود_فاجاب بمانصہ اصل عمل المولود'بدعۃ'لم تنقل عن احدمن السلف_الصالح> (الحاوی. للفتاوی ج1.ص199)
ابن_حجررحہ سےمیلادکے(خوشی منانے) کےبارےمیں پوچھاگیا،توآپ رح نےجواب دیا.کہ یہ بدعت ہےاسکی کوئی اصل(حقیقت)نہیں. کیونکہ یہ سلف صالحین (صحابہ،تابعین وغیرھم) سےثابت نہیں.
(جاری)
*حقیقت_میلاد*
(میسج#9)
علامہ ابن_عابدین رح فرماتےھیں <واقبح منہ النذربقراءۃالمولود فی المنایرمع اشتمالہ علی الغناءوالعبوایھاب ثواب ذالک الی حضرۃالمصطفی صہ>
(شامی|ج2|ص440)
میناروں میں مولود پڑھنےکی منت ماننا براہےکیونکہ اسمیں راگ،اورلعب ہوتاہے، اوراسکاثواب حضورصہ کوبخشاجاتاہے.
*علامہ تاج الدین فرماتےھیں <ان عمل المولود_بدعۃمذمومۃ>میلادمناناقابل_مذمت بدعت ہے.
(الحاوی.للفتاویج 1، ص 190)
*حقیقت_میلاد*
میسج#10
علامہ ابن_امیرالحاج مالکی رح کافتو ی: لوگوں کی ان بدعتوں،اورنئ ایجادات م سےجن کووہ بڑی عبادت،اورشعائر اسلام کااظہارسمجھتےھیں ان م سے1بدعت مجلس_میلادبھی ہے.جسکووہ ماہ_ربیع الاول م کرتےھیںجوکہ بہت سی بدعات،اورمحرمات پرمشتمل ہے.(مدخل|ج1|ص85، الحاوی.للفتاویج1|ص193تا195)*میلادقرآن وسنت،اور علماءامت سےمنقول نہیں بلکہ اس بدعۃکوباطل، شہوۃپسند،پیٹوقسم کےلوگوںنےایجاد کیاہے.(الحاوی للفتاوی ج1.ص190
*حقیقت_میلاد*
میسج#11عبدالرحمن مغربی رح کافتوی: میلادمنانابدعت ہی رسول اللہ صہ،خلفاء، آئمہ حضرات نےنہ تومیلادمنایانہ منانے کاکہا.
*علامہ شرف الدین حنبلی کافتوی:بعض امراءہرسال آپ صۂکی میلادمناتےھیں یہ بدعت ہے. جسکاصاحب_شریعت صہ نےحکم نہیں دیا.
*علامہ احمدبن محمدمصری:چاروں مذھب کےعلماء میلادکےمذمت پرمتفق ھیں.
*امام جلال الدین سیوطی رح: اس(میلاد)پرکوئ(قرآن وسنت)کی دلیل نہیں.جاری
*حقیقت_میلاد*
#12:
علامہ جلال الدین سیوطی رح کافتوی: <ولاجائزان یکون مباحالان الابتداع فی الدین لیس مباحباجماع المسلمین> یعنی:یہ میلادجائز نہیں.بایںطورکہ مباح ھو، کیونکہ دین میں بدعت مباح نہیں ھوتی.اس پرسب اہل اسلام کااجماع ہے.(الحاوی للفتاویج1،ص190)جولوگ میلادمیں راگ کےاشعارپڑھتے ھیں تو(اس اندازسے)پڑھنا،اورسنناحرام ہے.اورپڑھنےوالوںپر سخت خطرہ ہے.(کفرکا)کیونکہ وہاں کفریہ اشعارپڑھتےہیں)عین الھدایہ|4|224
بقیہ میسج#12
*حقیقت میلاد*
(میسج#13)
اکثر جاھل میلادخواں ایسےاشعار پڑھتے ھیں کہ ان اشعار کے کفریہ ھونے میں کسی کواختلاف نہیں، اور حرام سےکفر تک نوبت پہنچ جاتی ہے.
(عین الھدایہ ج4،ص224)
*مباح وہ فعل(کام)ہے جس کےکرنےمیں ثواب ہو، اورنہ کرنے میں عذاب نہ ہو.
(بہشتی گوھرص2 بحوالہ:ردالمختار ج5.ص329)
*حقیقت_میلاد*
میسج#14
قاضی شہاب الدین رح کافتوی: <سئل قاضی عن مجلس المولود الشریفقال لاینعقدلانہ محدث.وکل محدث ضلالۃ.وکل ضلالۃ فی النار ومایفعلون من الجھال علی راس کل حول فی شہر ربیع الاول لیس بشئ عندذکرمولودہ صہویزعمون ان روحہ صہ یجئ وحاضرفرعمھم باطل بل ھذالاعتقاد شرک وقدمنع الائمۃ مثل ھذا.>(آئینۂ_بریلویت.ص 104، بحوالہ:تحفۃالقضاہ) عبارت کاترجمہ اگلےمیسج میں.
*میسج#15*
عربی عبارت کاترجمہ:قاضی شہاب الدین رح سےمجلس میلادکےبارےمیں پوچھاگیا.توآپ رح نےجوابافرمایا:یہ مجلس منعقدنہ کیجائےاسلۓکۂ یہ بدعت ہے.اورہربدعت گمراھی ہے.اورھر گمراھی جنہم م لےجانےوالی ہے.اوریہ جوجاھل لوگ ھرسال ماہ_ربیع الاول م کرتےہیںیہ کوئ چیز(حقیقت)نہیںاورتذکرۂ_ولادت کےوقت جووہ گمان کرتےھیںکہ آپ ص کی روح تشریف لاتی ہے.توانکایہ گمان باطل،بلکہ یہ اعتقادتوشرک ہے.ائمہ نےاس جیسےکاموںسےروکاہے.
میسج#16
میلادکاجلوس نکالنےکی خرابیاں:*آپ صہ جیسی عظیم،پاک ھستی کی ولادت کی خوشی کےلۓصرف1دن کومحدود کردیاجاتاہے.باقی ساراسال کون اپنےیادکرتاہے؟اورپھریہ کہاجاتاہےکہ آج12ربیع الاول کادن مبارک دن ہے.ارےپاگل:1دن توھرنومولود بچےکےوالدین کےلئےبھی'مبارک' ھوتاہے.میںکہتاہوں:میرانبی جس دن پیداھوا.وہ دن بھی مبارک.وہ دن جس ھفتےم آیا،اوروہ ھفتہ جس ماہ م آیا،اوروہ ماہ جس سال م آیا،اوروہسال جس صدی م آیا وہ صدی بھی مبارک
*وفات النبی صہ*
میسج#:
مفہوم_حدیث:رسول اللہ صلےاللہ علیہ وسلم 11ھجری بروزبدھ ماہ_صفرکی آخری رات کوبیمارھوئے. اور12ربیع ا لاول پیرکےدن فوت ھوئے.
(کنزالعمالج7.ص254.ح#1879.کتاب الشمائل.راوی:علی رضہ ناشر:موسسۃالرسالہ بیروت)
اے12ربیع الاول کیسادیا تونےفراق! تاجدار_دوجہاں دنیاسےجارھیں ہیں.
غمگین ھیں کون ومکان.
فلک بھی اشکبارھے.
ابلیس کےحواری بڑی دھوم سےخوشیاں منارہیں ھیں.
*12ربیع الاول یوم_وفاۃالنبی صۂ*
*حقیقت_میلاد*
میسج#18:
اس بدعت کوکس نےایجادکیا؟
¤امام احمد بن محمدبصری رح کا فرمان: سلطان_اربل مظفرالدین کوکری1فضول خرچ بادشاہ تھا. جواپنےدور کےعلماء کودسروں سےروکتا. اورانکو کہتاکہ اپنےا جتہاد پر عمل کرو. چنانچہ کچھ علماء(سوء) اسطرف مائل ھوگۓ.
*یہ بادشاہربیع الاول میں محفل_میلاد منعقد کرتاتھا. یہی پہلا حکمران تھا. جس نےسب سےپہلے یہ بدعت کھڑی.
(القول المعتمد)
میسج#19:
علامہ ناصرفاکہانی رح نےلکھا: یہ بادشاہ محفل_میلاد میںگانےبجانےوالوں کوجمع کرتاتھا. اور راگ، مزامیرسن کر خودبھی،اوراہل_مجلس بھی ناچتےتھے. ایسےشخص کےفاسق، وگمراہ ھونےمیں کیاشک ہے؟ اور ایسےشخص کاقول وفعل کیسےحجت، اورقابل اعتمادہوسکتا ہے؟
(ردعمل المولد بحوالہ:فتاوی رشیدیہ.ص132)
اسکےہاں میلاد میں 5000بکرے ذبخ هوتےتھے
*بقول علامہ ذھبی:یہ بادشاہ میلاد پر3لاکھ خرچ کرتاتھا
(دول الاسلام)
میسج#20:
اس حکمران نےمیلاد کےلۓبہت سےقبے بنارکھےتھے.
جسمیں گانےباجے،کھیل، تماشے،ناچنےکودنے والےبیٹھتےتھے.
*خودیہ بادشاہ روزعصرکےبعدان قبوں میں جاکرناچ،راگ سنتا.پھرخودناچتا. حتی کہ اس لہب ولعب میں رات بھی گذرجاتی تھی.
*عمربن دحیہ نےاس حکمران کی خوشنودی کےلۓ'میلاد'کےجوازپر1کتاب لکھکراس بادشاہ کوپیش کی.تواس نےاس کذاب مولویکو1ھزارپھڈانعام میں دیاتھا
(دول الاسلام، تاریخ_میلاد، فتاوی رشیدیہ، تاریخ ابن خلکان)
*حقیقت-میلاد*
*میسج#21*
جس کذاب مولوی نےمظفرالدین حکمران کوخوشنودی کی خا طرمیلادکےجوازپرکتاب تحریرکرکےپھرانعام حاصل کیا.آؤ!اس مولوی کاکردارپڑھو*حافظ ابن_حجرعسقلانی رح نےلکھا:کہوہ(مولوی)ائمہ دین، اورعلماءسلف کی شان م بیحدگستاخی کرتا.گندی زبان والا، بیوقوف،اورمتکبر،اوردین کےکاموں میں بےپرواہ،وسست تھا.
*ابن_نجارکافرمان: میں نےسب لوگوں کواسےجھوٹا قراردینےپرمتفق پایا.
(لسان المیزان ج4.س296،و295)
*حقیقت_میلاد*
*میسج#22*
عیدمیلادسب سےپہلےفاطمی(شیعہ) حکمرانوں نے460 ھجری میں اھلبیت کامنایا. اھلسنۃمیں پہلی بارمظفرالدین کوکری بن اربل نے604ھجری میں منایا. اورلاھورمیں میلادکا پہلاجلوس 5جولائ 1933ء،بمطابق12ربیع الاول1354کونکالاگیا.
*حقیقت_میلاد*
*میسج#23*
احمدرضاخان کےممدوح مولوی عبدالسمیع رامپوری نےکہا:'یہ سامان_فرحت، وسرورکرنا. اوراسکوبھی مخصوص شہر ربیع الاول کےسا تھ، اوراس میں بھی وہی12واں دن میلادشریف کامعین بعدمیں ھوا. یعنےچھٹی صدی کےآخرمیں.. اول یۂعمل ربیع الاول میں تخصیص،اورتعیین کےساتھ 'شہر_موصل' میں ھوا-(انوار_ساطعہ ص131)بڑی عجیب بات ھےکہ آپکو احمدرضاخان کےکتب، اورحالات زندگی م 'جشن_میلاد'منانے کاتصوربھی محسوس نہیں ھوگا
شيخ عبدالقادر جيلانی فرماتےہيں نبی عليہ السلام 10 محرم كوپيدا ہوئے
(غنية الطالبين،
جلد2، صفحہ317،
ناشر: داراحياء التراث العربی بيروت)
احمدرضا بريلوی لكھتاہے: غوث پاک (يعنی شيخ جيلانی) كی مخالفت كرنادين ميں زہر قاتل، دنيا اورآخرت دونوں كی بربادی ہے
(فتاوی رضويہ،
جلد7، صفحہ573،
ناشر: رضافاونڈيشن لاہور)
جولوگ 12ربيع الاول كوميلاد منارہے ہيں وه اپنے امام احمدرضا كےبقول اپنی دنياوآخرت برباد كررہےہيں
*حقیقت_میلاد*
MSG#24: عیدمیلاد منانےکیوجہکیاہے؟علامہ ابن_ جوزی رح کابڑا دلچسپ جواب:جب عیسائ اپنےنبی کی پیدائش کی رات عید_اکبرمناتےھیں.تواہل_ اسلام کواپنی نبی کی تکریم،اورتعظیم اسےزیادہ کرنی چاہئیے.(موروالرومی)مفہوم_حدیث:بیشک تم لوگ پیروی کرنے لگوگےپہلےلوگوں(یہودونصاری)کیبالشت،بالشت.اورہاتھ ہاتھ(قدم بقدم)<بخاری>توثابت ہواکہ"میلاد"مناناعیسائیوں کی"تقلید"کرناہے.ھم سب کواللہ محفوظ رکھے !
حقیقت_میلاد
msg#25:
آپ صہ کی تاریخ ولادت میں اختلاف ہے.اور یہ اختلاف اس بات کی دلیل ھیکہ آپ صہ کا'یوم_ولادت' منانا دین کا جزء، اور ضروری نہیں..پھرجسطرح اللہ نےآپ صہ کی قبرمبارک کو'شرک' سےمحفوظ کرلیا،اسیطرح رب_ذوالجلال نےآپ صہ کی تاریخ ولادت کومخفی رکھکر'بدعات،ورسومات' سےمحفوظ فرمالیا.(وآخردعواناان الحمدللہ رب العالمین)
No comments:
Post a Comment